Microsoft 365

Microsoft 365 (M365) je pisarniška zbirka orodij za preprosto in predvsem varno delo v poslovnem okolju

Predstavlja integrirano platformo v oblaku, ki združuje najboljša Office 365 orodja in storitve (Microsoft Teams, Word, Excel, PowerPoint,…), katere spremlja tudi visoka stopnja varnosti.

Združuje klasična Office orodja in korporativne storitve, ki so primerna za vsa podjetja podjetje, ne glede na panogo in velikost.

Prednosti izbire M365 v poslovnem okolju

  • Zbirka je primerna za mala, srednja in velika podjetja
  • Uporablja se jo lahko kjerkoli in kadarkoli, tako na namiznih kot tudi mobilnih napravah
  • Ponuja uporabno in preprosto uporabniško izkušnjo
  • Zagotavlja delovno učinkovitost, ne glede na lokacijo (oddaljeno ali na lokaciji)
  • Hramba v oblaku, v storitvi OneDrive (1 TB shrambe)
  • Vključuje uporabo Officeovih aplikacij (Word, Excel, PowerPoint) z naprednimi varnostnimi možnostmi
  • Podpira možnost komunikacije preko aplikacije Microsoft TEAMS
  • Vključuje uporabo Outlooka in Exchange
  • Nudi zaščito pred kibernetičnimi grožnjami
  • Nudi zaščito pred izgubo podatkov
  • Zagotavlja varovanje podatkov
  • Zniža stroške upravljanja strežnikov
  • Ena licenca dovoljuje uporabo do na 5 (svojih) napravah
  • Brez vezave
  • Samodejne posodobitve, brez dodatnih stroškov
  • Fleksibilnost pri izbiri paketov
  • Skladno z GDPR

Vas zanima katera so tri najbolj uporabljana orodja Microsoft Office 365?

1. Komunikacija s pomočjo Microsoft TEAMS

MS TEAMS je del zbirke Office in predstavlja eno najbolj popularnih in naprednih komunikacijskih orodij za pomoč pri izvajanju pisarniških del. Omogoča možnost sinhronizirane komunikacije in dela, kar v  praksi pomeni možnost takojšnjega doseganja in uporabe podatkov med samo komunikacijo. Podatki se ob uporabi samodejno shranjujejo v krovnem sistemu SharePoint.

Bistvo uporabe MS TEAMS je, da omogoča pomoč pri doseganju vizije poslovanja in doseganju konkurenčne prednosti tako, da poskrbi za večje povezovanje med posamezniki in veča produktivnost.

Microsoft TEAMS  omogoča

  • Videokonference (za bolj osebna srečanja, ki spodbujajo sodelovanje)
  • Skupno rabo zaslonov (ki omogočajo vsem uporabnikom prikazano enako vsebino)
  • Možnost ozadij po meri (tj. možnost izbire ozadij na srečanjih
  • Uporabo načina »skupaj« (tj. pridružitvi ozadju v skupni rabi)
  • Skupno rabo datotek (možnost skupnega urejanja, rabe in dostopa do datotek)
  • Rabo različnih aplikacij in potekov dela znotraj izbranega paketa
  • Varno delovanje, skladno z regulativnimi, pravnimi in organizacijskimi zahtevami z vodilnimi panožnimi ponudbami za skladnost s predpisi
  • Kompatibilno uporabo z različnimi sistemi Mac, Windows, iOS, Android

2. Hramba podatkov v oblaku v storitvi OneDrive

OneDrive je »top of the top«, ko razmišljamo varnem shranjevanju podatkov. Predstavlja organizirano, varno in povezano storitev namenjeno shranjevanju in dostopanju do datotek, ne glede na lokacijo. Edini pogoj za uporabo je dostop do interneta!

Zakaj bi s seboj nosili vse vaše dokumente v fizični obliki in tvegali, da jih izgubite ali uničite?? Z uporabo storitve OneDrive jih imate varno pospravljene in dostopne kadarkoli in kjerkoli.

Hramba podatkov v oblaku, v storitvi OneDrive predstavlja organizirano, varno in povezano delovno orodje namenjeno shranjevanju in dostopanju do vaših datotek, ne glede na vašo lokacijo.

V osnovi je zelo enostavno za uporabo in nudi možnost dostopanja, urejanja in skupne rabe datotek na vseh vaših napravah.

Oblačno shranjevanje poskrbi za varnostno kopiranje in zaščito, ki je namenjena temu, da v primeru izgube ali odtujitve vaše naprave (npr. telefona ali računalnika) ne izgubite svojih datotek, edini pogoj je, da jih prej shranite v storitev OneDrive.

OneDrive zajema funkcije, ki olajšajo delo, in sicer:

  • Možnost datotek na zahtevo, kar pomeni, da lahko do vseh datotek v storitvi OneDrive v sistemu Windows 10 dostopate brez porabe prostora na računalniku
  • Pregledovanje dokumentov s prenosno napravo in shramba v OneDrive
  • Osebna shramba poverilnic namenjena shranjevanju pomembnih datotek v osebni sef storitve OneDrive

3. Aplikacija SharePoint

SharePoint zaposlenim omogoča enostaven dostop do skupnih vsebin in informacij, hkrati pa je v pomoč krepitvi skupinskega dela in hitrega iskanja informacij.

Lahko bi ji rekli tudi sodoben delovni prostor v oblaku (»modern work place«), ki ni vezan na fizično lokacijo uporabnikov.

Preko nje z dinamičnimi in učinkovitimi skupinskimi mesti uporabnike vzpodbudimo k sodelovanju. Ena izmed njenih najbolj uporabnih lastnosti je, da omogoča skupno rabo datotek in je popolnoma prilagodljiva ne glede na to, kateri računalniški sistem uporabljamo ali na kateri napravi.

V poslovnem svetu preko uporabe SharePointa poskrbimo za doslednost in obveščanje zaposlenih. Njena priročnost se kaže tudi na področju izboljšanja učinkovitosti organizacije v smislu, da preko nje lahko delimo vire in aplikacije v skupno rabo na domača spletna mesta in portale. Hkrati pa ponuja zmogljivo iskanje in pametne načine odkrivanja informacij, strokovno znanje in vpoglede, kateri lahko vplivajo na izbiro boljših odločitev.

SharePoint je torej v osnovi namenjena vzpostavitvi poslovnih portalov za skupinsko delo ob enem pa predstavlja vrhunsko orodje za razvoj prilagojenih programskih rešitev na podlagi specifičnih poslovnih zahtev.

Aplikacijo SharePoint uporablja več kot 200.000 organizacij in 190 milijonov ljudi!

Vas zanima zakaj? Ker omogoča:

  • hitrejšo in boljšo opravilnost – možnosti takojšnjega vnosa, izpisa in dosegljivosti podatkov, ki jih potrebujete v danem trenutku.
  • Sodelovanje s partnerji, ki niso del vaše organizacijske enote (Active Directory).
  • Večjo informacijsko varnost, brez uhajanja informacij.

Zakaj M365 pri Inovis IT d.o.o.?

  • Nudimo svetovanje pri izboru najbolj primernega paketa Office 365 in poskrbimo za celovito namestitev rešitve na enem mestu.
  • Pri uporabi storitev Microsoft Office 365 vam zagotavljamo tehnično podporo.
  • Smo certificiran Microsoftov partner z izkušenimi strokovnjaki pri vzpostavitvi Microsoftovih storitev v oblaku (v zasebnem ali hibridnem okolju).

Si želite pri svojem poslu pomagati z orodji, ki jih nudi Microsoft Office 365 in pisarno v oblaku do katere lahko dostopate ne glede na čas in lokacijo?

Delite objavo:

Zadnje objave

Kako se zaščititi pred napadi na Microsoft 365?

Uporaba strategije varnostnih kopij 3-2-1-1 ključna za poslovanje podjetij  

Azure Information Protection (AIP) – učinkovita zaščita digitalnih dokumentov v podjetju

Učinkovito označevanje, zaščita in nadzor nad digitalnimi dokumenti. ...