Pisarna v oblaku nudi možnost dela ne glede na lokacijo in čas. Takšna oblika dela je v letu 2021 obnorela svet, a tega ni za pripisati le epidemiji, pač pa tudi vse večjim ugodnostim, ki jih nudi takšna oblika dela.
Kaj naj bi zagotavljala urejena pisarna v oblaku oziroma oddaljena delovna postaja?
- Nemoteno in učinkovito komunikacijo med zaposlenimi
- Večjo produktivnost zaposlenih in podjetja
- Dostop do dokumentov znotraj storitev (oblačno hranjenje podatkov v OneDrive) in uporabo aplikacij (Word, Excel,…)
- Boljšo poslovno učinkovitost z dodeljevanjem nalog in spremljanjem aktivnosti vseh vključenih
- Takojšnjo odzivnost, ki ni vezana na lokacijo dela
- Manjše stroške in učinkovito poslovanje podjetja
Kaj nudi pisarna v oblaku?
#1 Življenjski stil, ki ponuja več
Si želite razporediti čas tako, da ga več preživite z družino? Sanjate kako bi lahko ob svojem delu tudi potovali in odkrivali svet ter uživali v svojih najljubših konjičkih?! Sedaj lahko!
Vedno več je posameznikov, ki si želi življenjski stil, ki ponuja več možnosti – več svobode, več zaslužka ter več in boljše povezovanje z drugimi. Pisarna v oblaku nudi nešteto možnosti, ki omogočajo posameznikom hitrejše in bolj učinkovito opravljanje delovnih obveznosti in več časa za užitek.
#2 Preprostost > Kiss: Keep it simple, stupid
Znotraj pisarne v oblaku so orodja in aplikacije Microsoft Office, ki so enostavna za uporabo, njihovi uporabniki pa z njimi hitro spoznajo in nanje zlahka navadijo. Urejanje, shranjevanje in pošiljanje dokumentov še nikoli ni bilo tako preprosto.
#3 Kadarkoli in kjerkoli
Delo (zaposlenih) je vse manj omejeno na klasičen delovnik med 8 in 16 uro. »Pisarna v oblaku« pa omogoča ravno to – delovni čas glede na potrebe, želje in presojo posameznikov.
Največji čar pisarne v oblaku je dostop do dokumentov ne glede na lokacijo (od doma, s terena, s tujine ali dopusta) in ne glede na napravo (prenosnika, pametnega telefona ali tabličnega računalnika), ki ima dostop do interneta.
#4 Finančna in časovna razbremenitev
Pisarna v oblaku predstavlja največjo prednost za majhna do srednje velika podjetja, saj nimajo stroškov z vzpostavitvijo lastnih strežnikov, licenčne programske opreme in osebja za IT. Elektronsko vodenje dokumentacije pa omogoča tudi opazne prihranke pri tiskanju in nakupu drobnega pisarniškega materiala.
Vso pisarniško delo se lahko opravi kar na licu mesta, s čimer se izognemo dodatnim stroškom prevoza in času, ki bi ga ob tem porabili.
#5 Dosegljivost, zanesljivost in varnost podatkov
Sistem pisarne v oblaku redno izdeluje varnostne kopije podatkov, ki se nahajajo na zaščiteni lokaciji in so vselej na voljo preko internetne povezave, tako da lahko podjetje kadarkoli začne z obnovitvijo izgubljene dokumentacije. Posebej občutljiva dokumentacija je zaščitena s posebnimi šifrirnimi sistemi. Dostop do nje pa je omejen na posamezne uporabnike.
Za varnost je poskrbljeno tudi, če kateri od strežnikov odpove, saj sistem vključuje »backup«.
#6 Večja produktivnost in boljše komunikacijske veščine
Delovne naloge so s pomočjo Microsoft Office orodij in aplikacij opravljene hitreje ter bolj učinkovito. Hkrati pa pripomorejo k izboljšanju komunikacijskih veščin pri posameznikih in skupinah.
Pa kako to pravzaprav deluje?
Zadeva je v teoriji precej preprosta. Vse, kar morate storiti je, da najamete »oblak« op. p. strežniške kapacitete, ki poleg popolne dinamičnosti (števila licenc itd.) nudijo tudi nižje stroške poslovanja, saj omogočajo plačilo po porabi!
V prevodu pa to pomeni, da pokličete Inovis IT d.o.o., kjer naši tehniki namesto vas uredijo vse potrebno. Vse, kar morate storiti vi je, da odprete tablico, računalnik ali telefon in se povežete na splet ter se preko spletnega uporabniškega vmesnika (tj. spletnega brskalnika) vpišete v vašo spletno pisarno.
Če želite več informacij v zvezi z vzpostavitvijo pisarne v oblaku, orodij in aplikacij Microsoft Office ali pa razmišljate o vzpostavitvi oz. prenovi informacijskega sistema, ki bi dopuščal delo na dislocirani enoti – ne odlašajte in nas kontaktirajte na 059070106 ali na info@inovis.si!
Pametna odločitev
Kaj pridobimo z brezplačnim IT pregledom?
- Analizo tveganja trenutnega stanja in
- Predlog strategije prehoda v varen oblak za vaše podjetje.