Zaposlitev

SISTEMSKI ADMINISTRATOR (m/ž)

Naloge in odgovornosti:

  • telefonsko in pisno svetovanje,
  • nameščanje programskih rešitev na delovne postaje,
  • občasna tehnična pomoč strankam na lokaciji stranke,
  • spremljanje delovanja programskih rešitev,
  • napredno poznavanje strežniškega okolja (Win server 2019, 2022),
  • pripravo tehnične dokumentacije s poudarkom na pripravi uporabniških navodil.

Najbolj pomembna pa je natančnost, dobro delovanje v ekipi in zavzetost, da vsaki stranki ponudiš čim boljšo izkušnjo.

Od kandidata pričakujemo: 

  • izobrazbo tehnične smeri (računalništvo, informatika) ali druge ustrezne smeri,
  • da imaš veselje do dela in učenja,
  • 3-5 let delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • odlično poznavanje Win (OS),
  • odlično poznavanje računalniških omrežij,
  • poznavanje RMM orodij,
  • odlično poznavanje MS Office okolja,
  • dobro poznavanje Microsoft Azure storitev (s poudarkom na M365),
  • dobro poznavanje področja podatkovnih baz,
  • odgovornost, hitra odzivnost, ciljna usmerjenost in samoiniciativnost.

Nudimo:

  • timsko delo na področju uvajanja inovativnih informacijskih tehnologij,
  • kraj dela: Šempeter v Savinjski dolini,
  • poskusno delo: 6 mesecev,
  • poln, 8 urni delavnik,
  • delo za določen čas 1 leta z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas,
  • redno plačilo,
  • možnost strokovnega razvoja in dolgoročnega sodelovanja.

Lokacija in kontakt

Delo poteka delno v pisarni v Šempetru v Savinjski dolini, na terenu, občasno pa tudi od doma.

Če se najdeš v zgornjem opisu, te želimo spoznati, zato nam pošlji prošnjo s priloženim CV na prodaja@inovis.si, v zadevo pa dopiši: Prijava na delo

 

ROK ZA PRIJAVO: 23.03.2022