Ustvarite podpis v Outlooku

Podpis v spletni pošti je pomemben element, ki omogoča, da se vaša sporočila zaključijo z osebnim dotikom. Omogoča vam, da avtomatično vključite svoje kontaktne podatke, podjetje ali druge informacije v vsako poslano sporočilo.

Če želite dodati ali urediti podpis v spletni pošti (v namizni različici vašega Outlooka) sledite navodilom spodaj!

1) Odprite Outlook.

2) Na vrhu zaslona kliknite zavihek “Datoteka” na traku

3) Na dnu, levo spodaj kliknite na “Možnosti”.

4) Pojdite na kategorijo Pošta na levi plošči in kliknite gumb “Podpisi” …

5) Ko se odpre okence kliknite na gumb “Nov”.

V okence imenovano “Nov podpis” vpišite želeno vsebino oziroma ime podpisa, nato kliknite “V redu”. Določite lahko različne privzete podpise za račune in iz menija izbirate podpis za vsako sporočilo.

5) Vnesite želeno vsebino podpisa in kliknete “V redu.”

Vam oblikovanje podpisa še vedno povzroča težave?

Pišite nam na podpora@inovis.si ali pa nas pokličite na 0590 70 105 – z veseljem vam pomagamo!

Delite objavo:

Zadnje objave

Kako NIS 2 spreminja kibernetsko varnost za hotelirje?

Razumevanje izsiljevalskih napadov: izzivi in tveganja za podjetja

Kako se zaščititi pred napadi na Microsoft 365?