Vas zanima kako dodati ali urediti podpis v spletni pošti (v namizni različici vašega Outlooka)?
Sledite navodilom spodaj!
1) Odprite Outlook.
2) Na vrhu zaslona kliknite zavihek “Datoteka” na traku
3) Na dnu, levo spodaj kliknite na “Možnosti”.
4) Pojdite na kategorijo Pošta na levi plošči in kliknite gumb “Podpisi” …
5) Ko se odpre okence kliknite na gumb “Nov”.
V okence imenovano “Nov podpis” vpišite želeno vsebino oziroma ime podpisa, nato kliknite “V redu”. Določite lahko različne privzete podpise za račune in iz menija izbirate podpis za vsako sporočilo.
5) Vnesite želeno vsebino podpisa in kliknete “V redu.”
Vam oblikovanje podpisa še vedno povzroča težave?
Pišite nam na podpora@inovis.si ali pa nas pokličite na 0590 70 105 – z veseljem vam bomo pomagali!
Pametna odločitev
Kaj pridobimo z IT pregledom?
- Analizo tveganja trenutnega stanja in
- Predlog strategije prehoda v varen oblak za vaše podjetje.