Zunanji ponudnik IT storitev ali »hišni« IT strokovnjak?

Ste se znašli na precepu in se sprašujete ali je bolje za podjetje izbrati zunanjega ponudnika IT storitev ali zaposliti »hišnega« IT strokovnjaka?

Današnje razmere v poslovnem svetu so neizprosne. Za uspešno in tekoče poslovanje smo močno odvisni od varnih in stabilnih informacijskih sistemov, zato smo za vas poiskali

6 razlogov zakaj je izbira zunanjega ponudnika IT storitev pametnejša odločitev:

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi IT strokovnjaka, ko ga potrebujete

Ob izbiri zunanjega ponudnika IT storitev, je za vaše podjetje vedno na voljo IT strokovnjak, ki vam pomaga odpraviti tako kritične kot tudi ostale težave, ko se le-te pojavijo. Odvisno od situacije pa je včasih ponudnik zunanjih IT storitev odpravi težavo, še preden jo sami sploh utegnete zaznati, medtem ko jo je drugič potrebno sporočiti na v naprej dogovorjeno telefonsko številko ali spletni naslov.

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi popolnoma transparentne in v naprej predvidljive mesečne stroške

Povprečni strošek podjetja za notranjega IT specialista se giblje od 30.000 € do 40.000 € letno, včasih tudi več. Ob navedenem znesku je potrebno upoštevati še stroške zaposlovanja (npr. malica, prevoz, dopust, regres, božičnica, 12. plača…). Če pa ob tem želite še, da je vaš »hišni strokovnjak« vedno kos vsem izzivom, so tu še draga izobraževanja, ki so pri IT specialistih nujna, saj le tako ostanejo v koraku s časom oziroma novitetami, ki jih narekuje trg.

Za večino podjetij je »hišni« oz. interni IT specialist razkošje, ki si ga pravzaprav ne morejo privoščiti, oziroma je velikokrat popolnoma nepotreben in stroškovno povsem neučinkovit.

Odločitev za zunanji IT zmanjša stroške in jih strne v fiksno mesečno plačilo. Da pa so zadeve povsem transparentne in jasne, je tu še natančno poročilo dela, ki naročniku omogoča enostavno razporeditev finančnih sredstev ter njihovo olajšano planiranje.

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi 24/7/365 podporo in svetovanje

Z odločitvijo za zunanji IT si ne zagotovite le enega strokovnjaka, pač pa celotno ekipo IT strokovnjakov, ki so vam vedno na voljo. S tem poskrbijo, da je reševanje še tako težkih IT izzivov časovno in finančno manj obremenjujoče za naročnika.

Zunanji IT izvajalec je za vas na voljo – VSAK DAN, CELO LETO, tudi med vikendi in prazniki.

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi “up-to-date” znanje in strokovnost

Dobro kvalificirana ekipa IT strokovnjakov šteje visoko usposobljene posameznike, opremljene z najvišjimi kvalifikacijami in z najnovejšimi znanji, ki omogočajo hitro in učinkovito reševanje še tako zapletenih IT izzivov, še preden jih vi uspete zaznati. IT strokovnjaki si znanje in izkušnje, zaradi vključenosti v sodelovanja s podjetji različnih velikosti in panog, pridobivajo s svetlobno hitrostjo. Tako hitro pa je posledično tudi reševanje vaših IT izzivov.

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi uporabo najnovejše tehnologijo, ki jo ponuja tržišče

Zakaj ne bi pri delu uporabljali le najnovejših tehnologij, ki jih ponuja tržišče? Njihov namen je, da lajšajo delo in pospešujejo delovne procese.

Dobri zunanji ponudniki IT storitev imajo partnerstva s svetovnimi ponudniki vodilne tehnologije, hkrati pa nudijo tudi cenovno dostopen najem najnovejše tehnologije, ki vam pomaga ostati v koraku s trenutnimi trendi na področju informacijske tehnologije.

  1. Zunanji ponudnik IT storitev nudi IT varnostne rešitve

IT Varnost poslovnih procesov je ključna za poslovanje podjetja. Vsakršno sklepanje kompromisov je na tej točki odveč in popolnoma neprofesionalno. Zunanji ponudniki IT storitev razumejo pomen zaščite posla pred dragimi izpadi iz poslovnih procesov, saj se nanje obračajo podjetja, ki se soočajo z varnostnimi tveganji kot so hekerski napadi in podobno.

Kot razvidno iz naštetega lahko zunanji ponudnik IT storitev za podjetje prinaša številne prednosti, najbolj pomembno pri tem pa je, da naročniku omogoča, da se v celoti posveti svoji primarni dejavnost, medtem ko strokovnjaki za IT skrbijo za nemoteno delovanje informacijskih sistemov.

Na drugi strani pa si oglejmo kakšne prednosti in slabosti ima zaposlitev »hišnega« IT strokovnjaka. Ena od prednosti je, da je zaposleni neposredno vključen v podjetje in ima celovit vpogled v njegove potrebe in cilje. Ker deluje na licu mesta je lahko njegov odzivni čas zelo hiter, kljub temu pa zaposlitev »hišnega« IT strokovnjaka prinese tudi nekatere izzive, kot so višji stroški zaposlitve in vzdrževanja, omejena razpoložljivost strokovnega znanja in izkušenj, ter tveganje, da se strokovnjak odloči zapustiti podjetje.

Kaj pri odločitvi pretehta je vsekakor odvisno od podjetja do podjetja. Je pa dobro, da se odločitev sprejme na podlagi temeljite analize potreb, ciljev, proračuna in drugih dejavnikov podjetja. Ob tem je dobro tudi upoštevati morebitne dolgoročne posledice odločitve, saj se (skoraj gotovo) potrebe in zahteve podjetja sčasoma spreminjajo.

Delite objavo:

Zadnje objave

Kako NIS 2 spreminja kibernetsko varnost za hotelirje?

Razumevanje izsiljevalskih napadov: izzivi in tveganja za podjetja

Kako se zaščititi pred napadi na Microsoft 365?