V času svetovne krize z virusom COVID-19 in pomembnosti samoizolacije na domu, je pomembno, da se zaposlenim, ki lahko svoje delo opravljajo od doma, omogoči, da le-to tudi izvajajo. Tako se ohrani produktivnost podjetja ter posledično lahko zaposleni sledijo in izvajajo svoje obveznosti na delovnem mestu.
Da se delo od doma zaposlenim omogoči je potrebno urediti ustrezne tehnološke zahteve, ki so potrebne tako na strani podjetja, kot pri samem uporabniku doma.
- Na strežniku se postavi Remote gateway, ki omogoča oddaljen dostop zaposlenim/uporabnikom zunaj podjetja, da se povežejo v službeno omrežje
- Na službenih računalnikih je v nastavitvah sistema potrebno omogočiti oddaljen dostop
- Uporabniki se od doma preko internetne povezave povezujejo preko aplikacije za Povezavo z oddaljenim namizjem (RDP)
- Znotraj te aplikacije je potrebno vnesti ustrezne dostopne podatke (naslov Remote gateway-a, ima računalnika na katerega se uporabnik povezuje)
- Kot poverilnice se uporabijo vpisni podatki, ki se uporabljajo za vpis na službenem računalniku
Ko je uporabnik uspešno povezan na službeni računalnik lahko na njem opravlja aktivnosti, ki bi jih sicer, če bi bil na delovnem mestu v podjetju.
Pomembno je, da se po končanem delu preko oddaljenega dostopa službeni računalnik ne izklopi. Ko končate s svojim delom izvedite Izpis oziroma Log off. V primeru, da računalnik ugasnete (Zaustavitev sistema/Shut down), oddaljena povezava na računalnik ne bo več mogoča dokler se računalnik fizično zopet ne zažene.
V kolikor potrebujete pomoč pri vzpostavitvi delovanja oziroma odpravljanju težav z delovanjem oddaljenega dostopa, smo vam v podjetju Inovis d.o.o. na voljo, da vam le-to uredimo.
Pametna odločitev
Kaj pridobimo z brezplačnim IT pregledom?
- Analizo tveganja trenutnega stanja in
- Predlog strategije prehoda v varen oblak za vaše podjetje.